Konsten att lyssna på sina kunder

14 december, 2018

En berättelse om hur du skapar en kundbesatt organisation

Dina kunder är nyckeln till framgång för din organisation. Utan kunder skulle du inte ha försäljning eller intäkter – eller någon affär alls.
Hur ska vi ta oss an utmaningen att skapa en kundcentrerad organisation eller lyfta vår organisation ytterligare en nivå? Hur får vi arbetet med kundinsikter att löpande genomsyra hela vår organisation och hur säkerställer vi att strategiska beslut baseras på detta?
Under seminariet tittar vi på hur man i en ledande position bör ta sig an dessa frågor, med syfte att säkerställa affärsnytta och bli dubbelt så effektiva, det vill säga uppnå både yttre och inre effektivitet.

Seminariets talare

Talare är Anette Lovas och Pernilla Zetterberg, konsulter med lång erfarenhet av digital affärsutveckling, ledarskap och förändringsarbete med fokus på kundnytta!
 

 

Presentation från seminariet

 
Vill du säkra att du får inbjudan till våra seminarier?
Signa up här!
 

Dela artikel
Facebook
LinkedIn
E-post