Vill ni arbeta smart, nyttja ny tekniks möjligheter, ta tillvara medarbetarnas kompetens samt tillsammans skapa värde med era kunder? Då kan ni behöva stanna upp och skapa en gemensam bild över hur ni arbetar idag och hur ni vill arbeta i framtiden. Med processorientering lägger ni grunden.
I en snabbrörlig och oförutsägbar omvärld är det viktigare än någonsin att stanna upp, reflektera och skapa samsyn kring hur vi arbetar och skapar värde på bästa sätt. Det är när vi har koll på våra processer, alltså hur vi arbetar, som vi snabbt kan identifiera vad vi behöver förändra och därmed tillsammans anpassa oss efter nya förutsättningar.
I webbinariet berättar vi om hur en processorienterad verksamhet har kundernas behov och verksamhetens målsättningar i fokus och där effektivitet, kvalitet och ständiga förbättringar är en självklarhet.
Talare: Maria Viidas är en strategisk och praktisk kvalitets- och verksamhetsutvecklare. Maria har lång erfarenhet av kvalitets- och verksamhetsutveckling på ledningsnivå, främst inom kommunal verksamhet. Vi har också med Energimyndigheten som delar erfarenheter och nyttor av att arbeta med processorientering.
Målgrupp: Webbinariet riktar sig till dig som vill förstå hur en processorienterad verksamhet skapar samsyn kring era arbetssätt och hur ni tillsammans kan öka er kundnöjdhet och förbättra er verksamhet.